Posted by ReDZuaN

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.
Lama tak update blog, hari ni baru rasa gatal - gatal tangan.. sebenarnya tengah sibuk buat final year project, nak hilangkan stress punya pasal update la blog. Hampir setengah tahun tak update.Yang pastinya Blog aku tak seronok dibaca macam blog lain. hehe. Walaupun aku final semester (dah extend pun) aku tak boleh nak lupakan habit aku, tiap tiap minggu mesti nak masuk event lari-lari (berekot dalam bahasa sarawak)hehe. Bulan lepas dah berapa event aku masuk, macam tak ada deria penat aku ni.

  1. Larian Bandar Di Raja
  2. Siemens Run
  3. Larian Jelajah KSN
  4. Malakoff University Duathlon Series UPM
  5. Malakoff University Duathlon Series UM
  6. Malakoff University Duathlon Series UPNM
  7. Shah Alam Adidas King of the road

baru 2 bulan dah macam macam aku buat, sampai orang cakap aku dah kurus.. banyak sangat lari. Next week InsyaAllah last event aku "Karnival Kanu Putrajaya 2008 22 August 2005 - 29 August 2008" aku masuk polo & marathon 22Km. Lari 21Km boleh.. tak kan kayak tak boleh.. Just do It.

This entry was posted on Sunday, August 17, 2008 at Sunday, August 17, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment