Tahan Eco Challange  

Posted by ReDZuaN

AlloOo lama tak masuk aku punye blog nih... nothing to story here, just i have an event on middle of march. hee Tahan Eco challange. tgk dia punya task dia susah gila. kalau commando tak pe.. ( http://www.tamannegaraecochallenge.com/ ) minggu ni pun aku tak bz sangat, cuma assignment and tutorial yang tak settle lagi.. erm cerita pasal eco challange ni memang mencabar. aku masuk ni pun bukan nak menang. just want the experience. kalau tak bila lagi nak rasa kan? tapi fitness pun tak cover lagi. dah la mula merokok dah.. hee.. Semalam lepas balik dari gym pun g minum dengan muqarabin ( pendaki everest tu..) lepak cam biasa la. tanya tanya sikit.. yang takut nye bila aku tanya sikit.. dia cerita panjang lebar .. risau aku .. aku tanya pasal food supplement pun dia pi keta terus amek sample.. pastu terangkan kat aku.. fuh macam nak promote barang jer ( memang kaki bisness dia ni ..) seram beb.. tapi dia okla, friendly. belajar la betul betul. jangan hampakan harapan ibu & ayah..

janji habis !!

This entry was posted on Thursday, February 22, 2007 at Thursday, February 22, 2007 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

Assalamualaikum,

Wah! pi Tahan Eco arrrr.. tough tuh. Team dah cukup korum ka?

March 7, 2007 at 8:15 AM

Post a Comment