Posted by ReDZuaN

Assalamualaikum.. ahaha.. ini first gambar yang aku up;oad kat blog ni.. ni event kat POWER Run10k kat dataran merdeka 22 April 2007. aku dapat #135 57 min 30 sec. memang pancit giler.. nasib dapat medal.. untuk improvement memang takde..
Setakat ni aku dah lepas 2 paper.. insyaAllah tak sangkutla.. it could be better than b4.. lepas ni ader dua lagi paper ELE 431 ( Solid State Device) 7 May & EPO 541 ( Advanced Power Machine) 8 May. Dua dua subjek ni boleh dikatakan killer la jugak ( bagi aku la.. org lain tak tahu..) hopefully aku dapat jawab.. lulus pun alhamdulillah.

This entry was posted on Wednesday, April 25, 2007 at Wednesday, April 25, 2007 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 comments

Hah!.. meh turun penang. Lari @jambatan. Angin laut bleh tiup kasi laju. :P

June 6, 2007 at 4:13 PM

Post a Comment