Intersesi 2007  

Posted by ReDZuaN





Assalamualaikum. Semoga semua sahabat dalam keadaan tenang sihat sejahtera, InsyaAllah. Cuti semester ni aku isi dengan dua aktiviti utama, eh tiga.. hehe 1st aku pergi ke Terengganu program KRESMA ekspidisi berkayak Pulau Redang, Pulau Bidong & Merang (Tanah Besar) tapi berkayak dari P.Redang ke P.Bidong yang sempat. Secara keseluruhannya agak bagus program ini dan amat berbaloi RM200 untuk 7 hari. Makan tanggung berak cangkung. ehehe. semua dapatlah. Cuci mata pun dapat eheh bukan skodeng yer tapi snorkeling. Skodeng sikit2. Program berjalan selama 7 hari 15mei - 21mei. Habis Sunburn aku..




2nd aku amek intersesi, biasalah orang tak berapa cerdik. kena belajar rajin2 baru boleh jadi cerdik. aku amek dua subjek Bussiness Of Management & Advanced Electronic. Perh boleh tahan susah jugak.. apa yang tak susah kat dunia ni. nak makan pun kene mengunyah.. ehehe. Hopefully dua2 subjek tuh aku score. Tak score, lulus pun alhamdulillah.Gambate Kudasai.








This entry was posted on Monday, May 28, 2007 at Monday, May 28, 2007 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment